BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 6, 2010

Urusan Seri Paduka

Assalamulaikum...(baca dgn nada yg merdu)

1. Aku masih hidup dengan sihat walafiat, dgn izin Allah S.W.T

2. skrng da masuk bulan kedua aku bekerja tetap,tp gaji still
blm dpt,nk xnk knalh tggu lg sbln..pas2 gaji pnuh ar msok bank..
AKU KAYA.(dgn riaknya)hee:-)perghh!! dgn bkira kira nk bayar
hutang,sapa da htng bleh ar claim skrg ea..

3. kerja pon makin ok.pelan pelan kayuh owg cakap, keja scientis cam
aku nie bnyk rhat bdan tp bnyk mmerlukan otak.naseb baek otak aku
spesis tabah.

4. det ptptpu yg aku dpt sblm nie da abes, xtahu kemana perginya,
mgkin pergi bcuti agaknya..haha

5. skrg aku tgh tggu det ptptpu utk sem 3 plak..ttba aku plak yg
terxcited nk dpt det 2kn..snggoh xdk kena mngena ngan diriku..

6. tgh bkira nk simpan det nk g ke tanah suci,insyallah..

7. rasa rasanya da xmaw mbeli belah lg.aku merasakn duit gaji bgitu
bharga. kononnya la kn,sbb det xdk g..ngeh3!!

8. Gaji dpt bln dpn. Sabar cik kuntOm sabar.

0 suka lar: