BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 7, 2010

terteruk d' lautan dan d'ladang !!!

al-kisahnya.....
1. 2 hari yg lps, hatiku tertawa riang coz
aku dh da blik sndiri, stlh 2 bln menumpang di blik kwn.
setibanya aku di tgkat bwh,iaitu dimana kdudukan bilik aku brada
aku pon dgn suka dan bsenang2 hati ingin ke
toilet+dapur

2. alangkah trkejutnya aku melihat tmpat i2
oo mak aii!! (bak kata johan)
mak i xmak i,mak u xmak u..
mmg kotoq thp gaban
klo kdai mkn aku rasa da lama MBAS sita
MBAS= Majlis Bandaraya Alor Setar
aku mrasakn yg aku mmg xdpt than ngan keadaan i2
so..bmulalh kisah aku+ruby mjadi mr.muscle

3. yg aku anginnya ngan owg yg da mnetap sjak b'abad lama kt c2
aku rsa 3 thn skali kot baru dia nk pgng pnyapu
sbb 2 tjk n3 aku cam gitu
stlh pnat2 aku mngemop+mnyental+mberus
maka keluarlh si polan i2 yg sjk sejam yg lalu brada dlm toilet
dgn kurangnya budi bhsa trus choww ja dari c2.
jgn kta nk tgur. tgk pon dk
hey! hey waley2..
snggoh biadap kn

4. walhl dia yg tep2 aqi msk.cmna dia mkn pon aku xtaw
nk p dapur pun geli rasanya
aku rasa cm nak mjerit pggil abg atoi ja time 2
biaq dia KAPOWW !!!! si polan 2..
geqam aku!!


abg atoi...........tlg......

p/s:budi bhs bdya kita...

0 suka lar: