BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 31, 2010

demi masa terluang


selamat melayari blog aku
dengan wajah yang terbaru yang telah aku tampilkan..
layout yang cuba aku ketengahkn adalah berbentuk hati
spt namanya yg comel+cute i2
"kOtakhatiQu"
bukan sekadar tempelan tapi aku pastekn.. hik3!!
aku sebenarnya bukanlh berminat sangat nak
wat benda2 alah nie
namun disebabkan keborinkngan yg telah melanda diri ini
aku gagahkan juga diri aku ini yang lebih tulang dari isi
hahaha..
hari-hari inilah kerja rutin aku
kalo bayang aku tidak kelihatan di makmal milikku
cewah..pasan!! hahaha...
aku akan muncul di opis
namun sekiranya kelibatku tidak juga kelihan di situ
pastinya aku akn berada di bilik akses @ makmal computer
dan apakah kerja aku di situ??
inilah tugas tetapku
mengupdate blogku dengan penuh prasan
sekiranya aku ingin berbuat demikianlh
mengomen pic2 sahabatku di fb dengan xdk prasaan
memandangkan waktu kerjaku yang lama
namun beban tugasku amatlah menyeronokkan hatiku
dengan slogan yg sangtlh simple+pimple
simlpe = ringkas
pimple = jerawat
lalala
iaitu
kerja+rilex+rilex+kerja
so, i2 saja utk n3 kali ini
causinchi..ngehngehngeh:-))
p/s : lakukan tugas yg d'amanhkan dgn pnuh berdedikasi
Ingat!!!

0 suka lar: